söndag 6 mars 2011

Massor med nya saker!

Goddagens mina vänner!
Under veckan som gått så har jag agerat flytthjälp till min farmor. Gissa om jag plockat på mig saker som jag absolut inte egentligen behöver men bara måste få in i lägenheten på något sätt. Eller så illa kanske det inte är men inte långt ifrån. Har tre flyttkartonger som jag inte börjat titta i än men ska försöka göra det under dagen.
Däremot plockade jag hem ett gammalt skrivbord i teak som jag är helt förälskad i. Den står så jävla bra i arbetsrummet, fick möblera om lite men det funkar.
Som ni ser så blev jag tvungen att flytta mitt piano. Jag passade då på att bygga en skydd till den. Måste säga att jag blev riktigt nöjd. Tyget har jag fått av min kamrat Fälts mamma och jag älskar det, har letat efter något projekt att använda det till ett tag nu. Äntligen hände det!

Inga kommentarer: