söndag 6 mars 2011

Underlägg

Har kommit igång att göra underlägg igen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag förut lekt med brandslang men eftersom jag inte har något bra slang kvar letat efter andra alternativ. Att det ska vara återbruk är ett måste. Jag har börjat använda gamla bordstabletter i trä & kork.
Slipar & tvättar bort bilden först sen sågar till fyrkanter, jag brukar göra dem 9x9 cm men har gjort några 8x8 cm nu också. Därefter limmar jag på tyg och sist använder jag trälack för en vattenavstöttande yta.
Såsmåningom kommer man kunna köpa underlägg av mig! Vid tillfälle ska jag göra några uppsättningar till försäljning. Jag har ej något pris än men återkommer med det!
Vill du visa intresse redan nu så skickar du iväg ett mail till f.hjalmarsson@gmail.com

Inga kommentarer: