fredag 21 januari 2011

Go Hjalmar Go väskor

För ganska exakt ett år sedan när jag studerade på Recycle design så hade vi några lektioner i screen-tryck.
Jag gjorde då en logga till mitt GB-projekt go hjalmar go. Tryckte loggan på flera tygväskor som jag påbörjade men inte avslutade då de försvann i mitt förråd. För ett tag sedan hittade jag dem och håller nu på att avsluta dem.
Det jag egentligen vill säja är att om någon skulle vara ett fan av min musik och gärna vill visa upp det så säljer jag dem för det fina priset 70 kr/st.
För tillfället finns det 15 väskor och två olika färger att välja mellan. 5 st bruna med rosa tryck och 10 st klassisk naturvita med svart & rött tryck.
Intresserad? Maila f.hjalmarsson@gmail.com

1 kommentar:

Ida Lundquist sa...

Får man möjligen beställa en tshirt med ett gohjalmargo tryck på utav dig ? :) hihi!