söndag 9 januari 2011

Nya GameBoys

Är hyfsat nöjd just nu! Har under dagen ropat in sex st GameBoys från Tradera (två ska Richard ha iof). Nu jäklar ska det moddas och ska även testa att lacka om dem, har redan lackat om en klassisk grå till samma gula färg som min gamla volvo hade. Stänkte även lite svart färg på den. Dock var färgen inte så bra för detta ändamål och resultatet blev väl ok från lite längre håll men nära så ser man alla skavanker. Ska försöka vara lite mer noggrann denna gång! Som jag sa i förra inlägget så måste jag skaffa mig en ny kamera så jag kan ta bra bilder på det jag gör, det kommer en bild på mina GBs så fort jag löst det!
Har även idag stickat färdigt ytterligare en mössa till kamraten Fält som hade lagt en beställning på en likadan som jag stickade till Märta tidigare, större storlek såklart. Den blev riktigt bra och skön var den också så nu måste jag sticka en till mig själv!    
Inte den bästa bilden kanske men det var den här jag skickade till Fält och berättade att mössan var färdig så då får den duga här också även om mössan är suddig och jag ser ut som ett fån!

2 kommentarer:

Johan Mathisen sa...

Ahhh!! hahahaha !!! Den berömda bloggvinkeln..

Fredric Hjalmarsson sa...

Självklart! Vad vore en blogg utan den!