måndag 24 januari 2011

Plastblommor

Ett härligt pärlplatts-PEPP fick jag igår! Det är en speciell pärlplatta jag velat göra länge men av någon konstig anledning inte tagit mig tid till att göra. Igår så hände det äntligen! Jag har velat göra rören med de köttätande blommorna från Super Mario och sen låta de stå upp så det ser ut som en blomkruka.
Jag gjorde en till mig själv där jag utgick från första spelet, visade sen Johan senare på kvällen vad jag gjort och han ville ha en själv. Självklart är jag en så bra kompis och fixade en idag under kvällen! Nu utgick jag ifrån Super Mario 3. Han ville bestämt ha ett orange rör, tror inte det finns i trean men vad gör det..... Snyggt blev det i alla fall!
Så här blev de!
I lördags passade jag även på att sy ett till kuddfodral som nu ligger fint i soffan!
Bilderna är lika pissiga som vanligt men inte länge till! Imorgon så ska det beställas en kamera! Jippie!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så duktig och kreativ!
Kram
Moster