fredag 24 december 2010

Då var det HJUL igen!

God jul vänner!
Julaftonsmorgon och har precis slagit in sista klappen. Nu väntas frosseri på högsta nivå! Har längtat efter julmat bra jävla länge nu!
I detta hem så är det tradition att lyssna på en julskiva på julaftonen under tiden man gör sig iordning. Det är inte vilken skiva som helst utan "047-Wheel du fira hjul med mej". Fantastisk skiva med chipmusiktolkningar av kända jullåtar. Den har precis börjat ljuda i högtalarna och julstämningen är på topp!
Innan jag hann publicera detta inlägg så fick jag för mig att gå in på 047s hemsida och vad såg jag..... En ny julskiva, eller en samling av deras gamla (h)jullåtar. F***ing AWESOME! Den åker på vilken minut som helst!
Tack 047 som alltid får mig i trevlig (h)julstämning!

Inga kommentarer: