lördag 11 december 2010

KPTN HJLMR

När den ekonomiska krisen träffade vårat avlånga land blev jag som många andra av med mitt arbete. Jag fick då chansen att börja på utbildningen Recycle-design, återbruk på Eskilstuna folkhögskola. Ett av de roligaste sakerna jag gjort i livet.
Till mitt slutprojekt under utbildningen så startade jag mitt egna varumärke
"KPTN HJLMR" och jag gjorde DIY-kit till hur man syr väskor. Det var de första produkterna jag startade varumärket med! Jobbar med nya saker till varumärket men det kommer framöver.
Det jag egentligen vill säga är att jag har ett antal DIY-kit kvar och att de går att köpa av mig om någon skulle vara intresserad.

Det finns fyra olika modeller.
- Axelväska
- Tygkasse
- Tygväska m. foder
- Rund väska
I påsarna som ni ser ovan så ingår tyg & beskrivning. Självklart så kommer alla tyger från second-hand!
Jag tar 100:- för tygkassen och 120:- för de andra.
För mer info eller intresserad av köp, maila f.hjalmarsson@gmail.com

Måste också säga att jag är så sjukt nöjd med min logotyp, det är min bästaste vän Johan Mathisen som designat. 

Inga kommentarer: